מערכה בצפון? הפרשן הצבאי: "לא בתקופה הקרובה"

מהדורת הבוקר No Comments on מערכה בצפון? הפרשן הצבאי: "לא בתקופה הקרובה"

הפרשן הצבאי קובי פינקלר לגדסי ופרידמן במהדורת הבוקר: "לא בתקופה הקרובה, לא מבחינת מערכת הביטחון. ישנה הבנה שגם מזג האוויר לא מתאים. לראשונה, חיזבאללה בכלל לא נטל אחריות לשיגור אתמול, כי זה בניגוד ל'הבנות' כביכול. מתחת לפני השטח ישנן שיחות"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התלקחות בצפון? פרשננו הצבאי קובי פינקלר, שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת הבוקר-סוף השבוע (חמישי), והבהיר: "לא בתקופה הקרובה, לא מבחינת מערכת הביטחון. ישנה הבנה שגם מזג האוויר לא מתאים. לראשונה, חיזבאללה בכלל לא נטל אחריות לשיגור אתמול, כי זה בניגוד ל'הבנות' כביכול. מתחת לפני השטח ישנן שיחות. גם שיחות פריז, גם עם האמריקאים. יש התקדמויות לא מבוטלות שנוחות גם לחיזבאללה".

ובזירה הדרומית, פינקלר התייחס לכניסה הצפויה לרפיח: "יכנסו לרפיח בוודאי, אבל לא בשבוע הקרוב. אם אין עסקה, סביר להניח שעוד חודש זה יקרה. יתחילו בציר פילדלפי, לאחר מכן יפנו את האוכלוסייה של כמיליון ו-400 אלף בני אדם חלקם בחזרה לחאן יונס והשלב השלישי הוא לחלק את הרובעים של רפיח ולעבוד רובע-רובע".

 

חיל האוויר תקף אמש מספר יעדי טרור של חמאס בדרום לבנון. על פי דיווחים מקומיים לפחות שמונה בני אדם נהרגו בתקיפות בנבטייה. במהלך סיור אתמול בצפון אמר הרמטכ"ל הרצי הלוי כי צה"ל ערוך למלחמה בצפון.

וידאו: דובר צה"ל

video
play-sharp-fill

הובאה למנוחות בישובה חיילת צה"ל סמ"ר עומר שרה בנג'ו הי"ד ממושב גאה, שנהרגה אתמול מפגיעת טיל בבסיס פיקוד הצפון. היא שירתה כבקרית איסוף יבשתי בעוצבת הגליל. היא נהרגה בעת שעשתה דרכה למיגונית.



0 תגובות